کانتینر بغل بازشو

کانتینر بغل بازشو

کانتینر بغل بازشو

کانتینر های بغل بازشو ، کانتینرهای معمولی ۶ متری و ۱۲ متری هستند که یک درب در قسمت طولی کانتینر تعبیه شده که قابلیت باز و بسته شدن را دارند . این ویژگی باعث میشود تا کاربری های متفاوتی برای کانتینرها تعریف شود .

از جمله کاربرد های جدید برای کانتینرهایی که در محلی ثابت قرار میگیرند ایجاد یک مکان ثابت را فراهم میکند که مثال های آن را در فروشگاه های کانتینری ، مراکز امداد کانتینری ، رستوران ها و….. دید.

کاربرد دیگر این کانتینرها جای دادن تجهیزاتی است که امکان قرار دادن آن ها در کانتینرهای با درب های معمولی ( درب در عرض) امکان پذیر نیست .

بارگیری و بارشماری در این نوع کانتینرها ( کانتینر بغل بازشو )سریعتر انجام میپذیرد.

کانکس

کانتینر بغل بازشو

کانتینر اپن ساید چیست؟

کانتینر اپن ساید یا همان کانتینر اوپن ساید یک از انواع این نوع سازه های بزرگ آهنی می باشد.

این سازه در حمل و نقل دریایی استفاده می شود اما دلیل نام گذاری آن به این نام به دلیل این می باشد که درب آن از پهلو یعنی قسمت عرضی باز می شود تا بتوان کالاهای بزرگ را نیز در آنها جای داد.

کانتینر بغل بازشو

این نوع کانتینر از نظر تعداد نسبت به نوع معمولی آن کم یاب تر و کم مصرف تر بوده زیرا برای مصارف خاصی استفاده می گردد اما به عنوان انباری و یا فروشگاه های شهری نیز کاربرد داشته که این روزها شاهد استفاده از آنها در این گونه کاربری ها در همه جای جهان می باشیم.

نام های دیگر این سازه عبارتند از کانتینر بغل بازشو یا open side

انواع کانتینر اپن ساید

کانتینر بغل بازشو یا همان اوپن ساید در سه نوع اصلی بصورت فابریکی وجود دارد.

یک مدل آن فقط دو درب در قسمت طولی داشته و برای بارگیری مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا برای اجناس با ابعاد کوچک و بسته بندی های کوچک می باشد.

نوع دیگر تمامی طول سازه بطورت چهر درب از وسط باز می شود که مخصوص بارگیری کالا های بزرگ بوده و نوع متداول آن بشمار می رود و نوع آخر نیز کانتینر اپن ساید چادری می باشد که درواقع تمامی طول دوطرف سازه باز بوده که پس از بارگیری توسط چادر برزنتی پوشیده می شود.

کانتینر بغل بازشو

در نوع چادری قلاب هایی برای بستن چادر وجود داشته و باید در هنگام بارگیری کالاهای درون سازه را از طریق تسمه و قلاب های درونی کانتینر محکم بست تا در هنگام جابجایی کالا ها با چادر برخورد و موجب پارگی آن نشوند

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *