کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته به یک سازه آماده با طراحی ها و کاربرد های متفاوت اطلاق می شود. این کانتینر کاربرد های فراوانی دارد. بعضی از آن ها در صنعت و بعضی در امور دیگر کاربرد دارند.

عمده کاربرد این کانکس ها در صنعت و تجارت است. شما می توانید در ادامه با این ویژگی ها آشنا شوید. به شما پیشنهاد خواهیم کرد تا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با این ویژگی ها و مزایای کانکس ها آشنا شوید.

کانکس پیش ساخته با سازه های سنتی چه تفاوت هایی دارد؟

کانکس پیش ساخته با سازه های سنتی چه تفاوت هایی دارد؟

کانکس پیش ساخته با سازه های سنتی چه تفاوت هایی دارد؟

این سازه ها با هم تفاوت های بسیار زیادی دارند. در حقیقت تعداد این تفاوت ها بسیار زیاد است. این تفاوت ها شامل موارد متعددی خواهد شد. شما می توانید با مطالعه جدول زیر به این تفاوت ها پی ببرید و با ویژگی های منحصر به فرد کانکس پیش ساخته آشنا شوید.

 

تعداد کاربرد ها و تنوع آن ها شیوه ساخت
طول عمر قیمت

 

این دو سازه با توجه به مواردی که گفته شد با هم تفاوت هاس بسیار زیادی دارند. البته این تفاوت ها منحصر به موارد مذکور نخواهد شد. این تفاوت ها بسیار زیاد هستند. شما می توانید تفاوت های این دو سازه را با یکدیگر بررسی کنید. در ادامه هر کدام از این تفاوت ها را به تفکیک توضیح خواهیم داد.

  • تعداد کاربرد ها و تنوع آن ها

کانکس پیش ساخته و سازه های سنتی در تعداد کاربرد ها با هم متفاوت هستند. معمولا سازه های سنتی اغلب به یک شکل و با کاربرد های مشابه ساخته می شوند. این در حالی است که کانکس پیش ساخته کاربرد های بسیار بیشتری دارد و تنوع کاربری آن بسیار زیاد است.

به طور کل کمتر حوزه ای مشاهده می شود که کانکس به آن ورود نکرده باشد. این یکی از مهم ترین ویژگی های کانکس است. امروز شما مشاهده خواهید کرد که برای بسیاری از حوزه ها حتی حوزه های امنیتی و حفاظتی از کانکس استفاده می شود.

برآورد شده است که کانکس در چند سال آینده یک صنعت جایگزین  به شمار خواهد رفت. صنعتی که جایگزین بسیاری از حوزه ها است. علاوه بر این موارد تنوع این سازه ها بسیار زیاد است. سازه های سنتی کمتر با هم تفاوت دارند. تنها تفاوت آن ها تفاوت در نمای ظاهری و فیزیکی آن است.

  • تنوع کارکرد

تنوع کارکرد

تنوع کارکرد

این سازه ها به لحاظ کارکرد با هم تفاوت های چندانی ندارند. در صورتی که کانکس های سنتی به لحاظ کارکرد بسیار با هم متفاوت هستند. بعضی از آن ها کاملا تجاری و بازرگانی و بعضی قابلیت مسکونی دارند.

  • شیوه ساخت

شیوه ساخت این دو سازه  با یکدیگر متفاوت است. کانکس پیش ساخته از قبل طراحی و ساخته شده است. این در صورتی است که سازه های سنتی، از قبل طراحی نشده اند. به عبارتی تنها توسط مهندسان ناظر در محل ساخته می شوند.

این در شراطی است که کانکس پیش ساخته قبلا طراحی و ساخته شده است. به نوعی یک سازه آماده است و تنها به محل منتقل خواهد شد. شیوه ساخت کانکس و سازه سنتی کاملا با یکدیگر متفاوت است.

  • زمان ساخت

معمولا کانکس در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته می شود. مصالح آن آماده و از قبل ساخته شده است. به همین دلیل زمان زیادی برای مونتاژ آن ها صرف نخواهد شد. این در شرایطی است که شیوه ساخت سازه های سنتی کمی پیچیده است.

به عبارتی این سازه های قدیمی زمان بیشتری می برد تا ساخته شوند. به همین دلیل ساخت این دو سازه از دو شیوه و اصول متفاوت تبعیت می کند کانتینر پیش ساخته.

  • طول عمر

یکی دیگر از تفاوت های کانکس پیش ساخته با سازه های سنتی، در طول عمر و ماندگاری آن ها است. طول عمر این دسته از سازه ها بسیار بالا است. مدت زمانی که از عمر کانکس برآورد شده است بین ۲۰ تا ۳۰ سال است.

میزان آسیب دیدگی سازه های سنتی و کانکس پیش ساخته

میزان آسیب دیدگی سازه های سنتی و کانکس پیش ساخته

میزان آسیب دیدگی سازه های سنتی و کانکس پیش ساخته

این در شرایطی است که سازه های قدیمی طول عمر کمتری دارند. به عبارتی مدت زمانی که یک سازه سیمانی عمر می کند کمتر از مقدار طول عمر کانکس است. البته منظور ما از طول عمر، وارد نشدن آسیب جدی و مختل نشدن کارکرد کانکس است.

اگر دقت کرده باشید بعضی از مغازه ها تا مدت زمان طولانی بسته می مانند. این مغازه ها از جمله سازه هایی هستندکه زود تر فرسوده شده و پاسخگوی نیاز مشتری نیست. در صورتی که کانکس این ویژگی را ندارد. در صورت آموزش شیوه صحیح استفاده، می تواند حتی بیشتر از این مقدار عمر کند.

چه عواملی در قیمت سازه ها تاثیر گذارند؟

قیمت سازه های سیمانی بسیار بیشتر از کانکس است. علت این تفاوت قیمت، در مدت زمان ساخت هر دو سازه است. هر چه ساخت یک سازه زمان بر باشد، همان مقدار هزینه خرید آن بالاتر است. به شما پیشنهاد می کنیم که یک سازه را با قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین به شما توصیه می کنیم که شیوه ارزیابی شما از قیمت، هوشمندانه و منطقی باشد. قیمت سازه را بر اساس ویژگی هایی که دارد ارزیابی کنید. در غیر این صورت نحوه ارزیابی شما از قیمت نادرست و نا به جا خواهد بود.

انواع کانکس پیش ساخته

انواع کانکس پیش ساخته

انواع کانکس پیش ساخته

این سازه ها بسیار زیاد هستند. ما نمی توانیم تعداد آن ها را به طور دقیق بیان کنیم. تنها به بیان این موضوع اکتفا می کنیم که این سازه ها تقریبا به تمام حوزه ها شخصی و شغلی ورود کرده است. شما می توانید با انواع کانکس پیش ساخته آشنا شوید و نمونه های آن را مشاهده کنید.

  • کانکس مسکونی
  • کانکس ویلایی
  • کانکس فروشگاهی
  • کانکس رستوران
  • کانکس سرویس بهداشتی

هر کدام از این کانکس ها ویژگی های متفاوتی دارند و در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرند. کانکس مسکونی به کانکسی گفته می شود که در  مصارف شخصی کاربرد دارد و از آن برای سکونت دائم و موقت استفاده خواهد شد.

سازه ویلایی یک کانکس با کاربری مسکونی است که در محیط های ویلایی ساخته می شود. سازه فروشگاهی یک سازه تجاری با قابلیت فروش اجناس است. کانکس رستوران یک سازه با هدف ارائه اغذیه می باشد. کانکس سرویس بهداشتی کانکسی است که در کارخانه ها و کارگاه ها و ویلاها و باغ ها استفاده می شود.

ابعاد کانکس پیش ساخته

سازه پیش ساخته ابعاد متفاوتی دارد. معمولا این سازه ها در هر اندازه و ابعادی قابل سفارش و خریداری هستند. شما می توانید این سازه را در هر اندازه و ابعادی خریداری کنید. اندازه کانکس ها متفاوت است.

کانکس هایی که در قسمت بالا ذکر شدند، در هر اندازه ای قابل سفارش هستند. بعضی از آن ها صرفا در اندازه های کوچک ساخته می شوند. کانکس سرویس بهداشتی یکی از مواردی است که معمولا در اندازه های کوچک ساخته می شود.

قیمت کانکس پیش ساخته

قیمت کانکس پیش ساخته

قیمت کانکس پیش ساخته

هزینه کانکس پیش ساخته متنوع است. تنوع قیمت ها به نوع متریال و جنس و کیفیت سازه بستگی دارد. هزینه های اجرایی و هزینه های اولیه، اجتناب ناپذیر هستند. به عبارتی نمی توان این موارد را در قیمت لحاظ نکرد.

این هزینه ها حتما در قیمت یک سازه لحاظ خواهند شد. شما می توانید با بودجه خود هر کدام از کانکس ها را که خواستید خریداری کنید. به این نکته توجه کنید محدودیت بودجه مانع از خرید کانکس نخواهد شد. شما می توانید کانکس را با توجه به بودجه خود خریداری کنید.

خرید کانکس پیش ساخته

خرید کانکس پیش ساخته با توجه به قیمت و ویژگی های کانکس صورت می گیرد. معمولا خریداران کانکس را با توجه به  به صرفه بودن بودن آن به لحاظ اقتصادی خریداری می کنند. همچنین میزان قیمت آن را با ویژگی هایی که دارد مطابق می دهند. در این صورت خرید خود را انجام می دهند. اگر سطح قیمت با ویژگی های آن مطابقت نداشت، از آن صرف نظر می کنند.

فروش کانکس پیش ساخته

فروش کانکس پیش ساخته

فروش کانکس پیش ساخته

ما در شرکت به فروش انواع کانکس پیش ساخته می پردازیم. شما می توانید انواع این سازه را در شرکت خریداری کنید. مجموعه ما سال های زیادی است که به فروش انواع سازه پرداخته و قصد دارد تا نمونه های جدیدتر آن را وارد بازار کند. در این صورت شما می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب و نیاز خود را برطرف کنید. این گونه می توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

تعمیرات کانکس پیش ساخته

تعمیرات کانکس پیش ساخته یکی دیگر از خدماتی است که شرکت به شما ارائه می دهد. این خدمات شامل تعمیرات اساسی و بازسازی کانکس است. به عبارتی هر قسمت از کانکس که دچار آسیب شد، توسط تعمیرکاران قابل حل است.

بازسازی

کانکس شما بازسازی خواهد شد. شما می توانید این کانکس را بعد از چند سال بازسازی کنید. بازسازی از خرید مجدد سازه جلوگیری می کند. هزیه بازسازی بسیار مناسب تر از خرید یک سازه جدید است. شما می توانید از کلیه این خدمات به نحو احسن استفاده کنید. به شما توصیه می کنیم حتما از این سازه ها استفاده کنید.

 

b2n

rizy

Rate this post
3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *