ساخت کانکس ویلایی

ساخت کانکس ویلایی

ساخت کانکس ویلایی
کانکس ویلایی چیست ؟
این سازه یک بنای مسکونی به مانند یک خانه بوده و دارای تمامی امکانات مورد نیاز برای سکونت می باشد.در واقع تفاوت اصلی آن با خانه های سنتی در نوع مصالح بکار رفته در ساخت آنها بوده که باعث بوجود آمدن مزایای زیادی از جمله قابلیت جابجایی بنا ، مقاومت بیشتر در برابر زلزله و سرعت ساخت ساز گردیده است.

ساخت کانکس ویلایی

این مزایا باعث استقبال خریداران از کانکس ویلایی گردیده و مهمترین عوامل گسترش آنها در مناطق ییلاقی مانند لواسانات و باغ شهر های دیگر کشور می باشد.

ابعاد ساخت کانکس ویلایی

در واقع محدودیتی در ابعاد برای ساخت کانکس ویلایی وجود ندارد و تمامی ابعاد قابل اجرا بوده اما مسئله اصلی بر سر شرایط حمل می باشد چرا که حمل باعث بوجود آمدن محدودیت ها و رعایت استاندارد ابعاد کالا های ترافیکی بوده.

از این رو معمولا ابعاد بزرگ را یا در محل اجرا کرده و یا به صورت چند تکه که اصطلاحا کانکس ویلایی دوقلو یا چند قلو به آنها گفته می شود ساخته و پس از حمل به محل آنها را به یکدیگر متصل می کنند و به این ترتیب می توان یک سازه بزرگ را در چند تکه از محلی به محل دیگر جابجا کرد و این کار باعث می شود بتوان سازه های پیش ساخته را در ابعاد بزرگ و پلان های متفاوت اجرا نمود.

طراحی و ساخت کانکس ویلایی

مانند هر سازه یا بنایی کانکس ویلایی نیز نیازمند طراحی معماری ، محاسبات سازه و بررسی های فنی می باشد که اینها همه بعد از بازدید از ملک خریدار و با توجه به شرایط و جهت گیری جغرافیایی ملک مورد نظر توسط مهندسین طراح انجام حواهد شد.

کانکس

البته در شرایطی که سازه مانند ویلای پیش ساخته از قبل ساخته و آماده باشد این طراحی ها بر اساس بهترین شرایط پیشفرض انجام شده که معمولا این کار برای بنا با ابعاد کوچک انجام می گیرد و با اکثر شرایط هم خوانی داشته و قابلیت انطباق پذیری دارد.

ساخت کانکس ویلایی

طراحی کانکس بر اساس همان ملک

اما در شرایط کلی بهتر است طراحی کانکس بر اساس همان ملک انجام شود چرا که ممکن است محل قرارگیری درب ها و پنجره ها ، نورگیر ها و بسیاری از نکات فنی مانند نوع مصالح مورد نیاز در اقلیم های خاص باید متناسب با محل قرار گیری بنا تعیین شود.

برای ساخت کانکس ویلایی همین حالا با ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

۳/۵ - (۲ امتیاز)
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *