کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی یکی از پرکاربردترین سازه هایی است که امروز با آن رو به رو هستیم. این سازه ویژگی ها و کاربرد های بسیار زیادی دارد. شما می توانید از مزایای آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید کانتینر.

لازم است تا به این نکته توجه کنید که استفاده از این سازه روز به روز در حال افزایش است. استفاده از این سازه در کشور های اروپایی سابقه و پیشینه قابل توجهی دارد. در کشور ما مدتی است که مورد استفاده قرار گرفته است.

 

حمل ساده اشغال فضای محدود
قیمت مناسب قابلیت قرارگیری در محیط های متنوع

 

  1. حمل ساده

حمل این سازه به روش‌های متفاوتی امکان پذیر است. شما می توانید با شیوه‌های متفاوتی این سازه را از جایی به جای دیگر منتقل کنید. این نکته را به فراموش نکنید که حمل این سازه بسیار ساده و بدون هیچگونه دردسری است. شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی سازه را از جایی به جای دیگر حمل کنید.

به دلیل حجم کم و وزن سبک که دارد شما می توانید با استفاده از روش های متفاوت و با استفاده از ماشین های گوناگون آن را جا به جا کنید. اگر کانکس دارای چرخ بود، حمل سازه توسط ماشین صورت نمی گیرد. اگر کانکس بدون چرخ بود، می توانید با استفاده از ماشین ها و کامیون های مخصوص حمل بار به سادگی آن را حمل کنید. در ضمن این نکته را در نظر داشته باشید که به دلیل حجم کم و ابعاد سبک، امکان حمله چند سازه در یک ماشین مهیا شده است.

  1. اشغال فضای محدود

اشغال فضای محدود

اشغال فضای محدود

سازه فضای بسیار محدودی را اشغال می‌کنند یعنی شما می توانید با در نظر گرفتن یک محیط آن را نصب کنید. یکی از دغدغه های مشتریان ما اغلب این است که به محیط کافی برای احداث کانکس سرویس بهداشتی دسترسی ندارند.

ما این نوید را به شما می دهیم که لازم نیست هیچ نگرانی در این رابطه داشته باشید. ظرف مدت زمان محدود در یک محیط کوچک سازه را نصب کرده و از قابلیت های آن استفاده کنید. ما در شرکت خود این سازه را در انواع متفاوتی برای شما طراحی می کنیم.

اندازه و ابعاد هر یک با دیگری متفاوت است به عبارتی به توان اقتصادی مشتریان خود توجه می‌کنیم به همین دلیل هر اندازه که لازم باشد را برای سازهای خود مشخص خواهیم کرد. به گونه‌ای که شما می توانید با داشتن یک محیط محدود و کوچک سازه به راحتی نصب کنید و از خدمات متنوع متنوع آن استفاده کنید کانتینر سرویس بهداشتی.

  1. قیمت مناسب

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های سازه، قیمت بسیار مناسب آن است که در مقایسه با دیگر سازها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. به همین دلیل شما می توانید این سازه را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. موارد زیادی در قیمت این سازه تاثیرگذار است.

مواردی هستند که نمی توانند باعث تغییر قیمت شوند. به عبارتی دچار تغییرات ناگهانی نخواهد شد. این در شرایطی است که قیمت بعضی از سازه ها به دلایل مختلفی دچار تغییرات ناگهانی خواهد شد. شما می توانید سازه را با نرخ قیمت متفاوتی خریداری کنید. در صورتی که قیمت کانکس سرویس بهداشتی تا حدودی ثابت است.

این سازه دچار تغییرات ناگهانی و پیش بینی نشده نخواهد شد. قیمت آن ثابت است و تثبیت زیادی دارد. به همین دلیل می توانید به ثبات این قیمت ها اعتماد کنید. سپس با اعتماد کامل از این سازها استفاده و آنها را خریداری کنید.

در حقیقت همان طور که گفتیم به بودجه اقتصادی و توان مالی تمام مشتریان خود توجه کرده‌ایم و این سازه ها را با قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می دهیم. شما قادر خواهید بود تا از این سازه در یک موقعیت بسیار مناسب استفاده کنید.

  1. قابلیت قرارگیری در محیط های متنوع

 

قابلیت قرارگیری در محیط های متنوع

قابلیت قرارگیری در محیط های متنوع

این سازه قابلیت قرارگیری در هر موقعیتی را دارا می باشد به عبارتی از این سازه در موقعیت های متفاوتی استفاده خواهد شد از این سازه برای استفاده شخصی و خانوادگی در باغ ها و منازل مسکونی استفاده خواهد شد.

در صورتی که یکی از مهمترین کاربردهای آن، در  معادن و پروژه‌های بزرگ ساختمان سازی است به همین دلیل شما قادر خواهید بود در موقعیت های متفاوت از آن استفاده کنید. این سازه تنها در یک از موقعیت واحد قرار می گیرد.

اساساً یکی از مهم ترین ویژگی های آن این است که در موارد متعددی می‌توان از آن استفاده کرد. شما قادر خواهید بود در موقعیت های متفاوت از آن استفاده کنید و بهره کافی را از قابلیت ‌های آن ببرید.

به شما پیشنهاد خواهیم کرد تا از مواردی که از این سازه استفاده می شود به طور کامل مطلع شوید و انواع آن را مطالعه کنید. این سازه ویژگی های بسیار زیادی دارد. کانکس سرویس بهداشتی در جاده ها و در فضاهای متنوع قابل نصب است به عبارتی از موقعیت های متفاوت از آن استفاده خواهد شد.

موارد استفاده از کانکس سرویس بهداشتی

بعضی از این سازها در باغ ها و مکان هایی که فاقد لوله کشی هستند استفاده می‌شود. همچنین از این سازه در زیارتگاه ها و مکان هایی که با کمبود سرویس توالت مواجه هستند استفاده خواهد شد. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد خواهیم کرد تا از قابلیت‌های این سازه و مواردی که از آن استفاده می‌شود به خوبی مطالعه کنید.

فراموش نکنید که شما می توانید از این سازه در موقعیت‌های متفاوت استفاده کنید. هیچ محدودیتی برای نصب و احداث این سازه وجود ندارد. این سازه در مناطق صعب‌العبور و حتی مناطق مرتفع قابل نصب است. به این مورد توجه کنید که بعضی از این کانکس ها به لوله کشی و مخازن تخلیه نیازمند هستند. به عبارتی باید انواع این کانکس را بررسی کرده و از قابلیت های متنوع آن برخوردار شوید.

انواع کانکس سرویس بهداشتی

 

انواع کانکس سرویس بهداشتی

انواع کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی انواع متفاوتی دارد. بعضی از این کانکس ها دارای یک چشمه توالت هستند که به آنها سرویس سرویس بهداشتی تک چشمه گفته می شود. کانکس هایی که دارای چند چشمه توالت هستند، کانکس های سرویس بهداشتی چند چشمه نامیده می شوند.

به عبارتی این سازه، بر اساس تعداد استفاده کنندگان طراحی و ساخته شده است به عبارتی لازم است تا شما هنگام خریداری این سازه به تعداد افرادی که قصد استفاده از آن را دارند  توجه کرده و تعداد را به ما اطلاع دهید.

اینگونه ما می‌توانیم بهتر به شما بگویم که استفاده از چه کانکسی برای شما مناسب تر است. معمولاً برای استفاده در پروژه های دولتی و پروژه‌های بزرگ تجاری از کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه استفاده می‌شود.

این سازه در جاده‌ها و مسیرهای مختلف قرار می گیرند کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه و  تک چشمه تنها در مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد که استفاده کنندگان از آن محدود باشند.

به عبارتی تعداد استفاده کنندگان باید یک خانواده یا دو خانواده باشد در این شرایط از کانکس تک چشمه استفاده خواهد شد. در صورتی که تعداد استفاده کنندگان از دو خانواده بیشتر باشد، معمولاً از کانکس چند چشمه استفاده می شود کانکس کوچک.

 

برای استعلام قیمت و خرید با شماره ۰۹۱۲۰۸۰۱۸۵۰ تماس بگیرید.

 

 ابعاد کانکس سرویس بهداشتی

این کانکس سرویس بهداشتی انواع متفاوتی دارد. به عبارتی اندازه آن به طور کامل مشخص نیست. شما می توانید آن را در هر تعداد و اندازه خریداری کنید. این سازه ها دارای یک راهرو و سرویس آینه و روشویی هستند. به همین دلیل در ابعاد بزرگ تری ساخته می‌شوند. کانکس های بدون راهرو و سازه هایی که فاقد امکانات خاص هستند در ابعاد کوچکتر ساخته می شوند.

اندازه کانکس سرویس بهداشتی بر چه اساس مشخص خواهد شد؟

اندازه این سازه بر اساس تعداد استفاده کنندگان و نظر و دیدگاه شخص خریدار مشخص می شود. در غیر این صورت خرید بدون توجه به این موارد صورت گرفته است. در رابطه با تعداد و اندازه یک کانکس، از شما سوال می شود.

معمولاً کانکس هایی که فاقد مخازن آب و مخازن تخلیه و فاقد لوله کشی هستند، در اندازه‌های کوچک تری ساخته می شوند. البته که امکانات آنها هم متفاوت است. قیمت کانکس سرویس بهداشتی، یکسان نیست.

قیمت این کالا به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از این عوامل تعداد چشم های کانکس است. اگر حداکثر چند چشمه خریداری می کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید. اگر تعداد استفاده کنندگان محدود است، می توانید کانکس تک چشمه خریداری کنید. در این شرایط می‌توانید تصمیم مناسب تری را بگیرید.

 خرید کانکس سرویس بهداشتی

 

خرید کانکس سرویس بهداشتی

خرید کانکس سرویس بهداشتی

برای خرید کانکس سرویس بهداشتی کافی است تا با شرکت تماس بگیرید ما شما را در هنگام خرید و نصب راهنمایی کنیم. شما می توانید با توجه به ویژگی های متفاوتی کانکس را خریداری کنید. بعد از خریداری می توانید از آن استفاده کنید. به عبارتی نحوه استفاده توسط پرسنل و کارمندان به شما آموزش داده خواهد شد.

فروش کانکس سرویس بهداشتی

ممکن است محیطی که در اختیار دارید،  مناسب کانکس های راهرو دار باشد. همچنین ممکن است بعضی از فضا و محیط هایی که در اختیار دارید، برای کانکس های چند چشمه مناسب باشد. به همین دلیل شما می توانید از انواع این کانکس استفاده کنید. ما در بخش فروش شرکت به شما اطلاعاتی در این زمینه ارائه خواهیم داد خرید کانکس.

 

 تعمیرات کانکس سرویس بهداشتی

 

تعمیرات کانکس سرویس بهداشتی

تعمیرات کانکس سرویس بهداشتی

برای تعمیرات کانکس لازم است که یک تکنسین متخصص در این زمینه تماس بگیرید تا نحوه برطرف کردن آسیب را به شما گزارش دهد. همچنین می توانید از جزئیات این تعمیرات مطلع شوید در نهایت می توانید اقدام به تعمیر نقاط آسیب دیده کانکس خود کنید.

 

b2n

rizy

Rate this post
4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *