کانتینر 20 فوت یخچالی

کانتینر ۲۰ فوت یخچالی

کانتینر ۲۰ فوت یخچالی
کانتینر های یخچالی (کانتینر های یخچال دار) نیز مانند سایر کانتینرها دارای ابعاد استاندارد ۲۰ فوت و ۴۰ فوت است . عموما از این کانتینرها برای حمل و نقل مواد خوراکی و یا فاسد شدنی استفاده میگردد ( مانند مواد غذایی ، گوشت و مرغ و میوه و یا مواد دارویی و ….) .

نام دیگری از این کانتینرها ، کانتینر سردخانه ای یا سردخانه کانتینری میباشد که به دلیل کاربرد مصرف و همچنین سهولت جابجایی بار بین تجار محبوبیت بالایی دارد.

کانتینر ۲۰ فوت

برای خرید کانتینر ۲۰ فوت یخچالی می توانید همین حالا با ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

قیمت کانتینر یخچالی

قیمت کانتینر یخچالی – قیمت کانتینر یخچال دار – قیمت کانتینر یخچالدار

کانتینر ۲۰ فوت یخچالی

قیمت فروش انواع کانتینرهای یخچالی –قیمت فروش کانتینرهای یخچالدار – لیست قیمت کانتینر یخچالی – لیست قیمت انواع کانتینرهای یخچال دار – قیمت انواع کانتینرهای ۲۰ و ۴۰ فوت یخچالی – قیمت کانتینرهای یخچالی نو و دست دوم

کاربرد اصلی و اساسی کانتینر ها در حمل و نقل کالا است به این ترتیب که با استفاده از کانتینر ها بحث صادرات و حمل و نقل کالا و محصولات بسیار راحت تر شده.

کانتینر ۲۰ فوت یخچالی

در این میان بخش قابل توجهی از محصولات که نیاز به حمل و نقل بین شهری و حتی بین المللی دارند از جنس مواد فاسد شدنی مثل مواد غذایی، مرغ و گوشت، میوه، مواد دارویی، سبزیجات و … هستند که باید حتما در یخچال و در دمای مشخصی نگهداری شوند.

کانکس

این موضوع باعث می شود به راحتی نتوان چنین موادی را جابجا کرد و مشکل بزرگی در این زمینه وجود داشت.

در نهایت راه حلی که برای این مشکل ارائه شد نوع خاصی از کانیتنر به نام کانتینر یخچالی است.

با استفاده از کانتینر ۲۰ فوت یخچالی می توان مواد غذایی را حتی در راه های بسیار طولانی منتقل کرد بدون اینکه نگران از دست رفتن آنها باشیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *