کانتینر دست دوم ارزان

کانتینر دست دوم ارزان

کانتینر دست دوم ارزان
اگر به دنبال خرید و فروش کانتینر دست دوم و کارکرده هستید همین الان با ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس بگیرید. خرید و فروش کانتینر دست دوم و کار کرده از کارهای محوری این شرکت است ، این حرفه برای این شرکت مکمل تولید و عرضه ی کانکس می باشد.

کانتینرها در دو نوع ۲۰ فوت و ۴۰ فوت تولید و عرضه شده و به دو صورت دست ساز و شرکتی تولید و عرضه می شوند.

کانتینر دست دوم ارزان

کانتینرهای شرکتی بسیار محکم ساخته می شوند و می توان حداقل ۱۰ عدد از آنها را که مهار شده اند همراه با بار ( حد اکثر ۲۵ تن ) برروی هم چید .

کانتینر دست دوم ارزان

هر دو مدل کانتینر دست ساز و شرکتی باید آب بند بوده و توسط نوارهای مخصوص ایزوله شوند تا مانع ورود رطوبت و گرد و خاک به داخل سازه شوند ، البته محفظه های کوچکی برای ورود هوا و خروج آن در این سازه ها طراحی و اجرا می شود که ورود و خروج هوا می تواند کنترل شده باشد.

شما می توانید برای خرید کانتینر دست دوم ارزان از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه با ما در تماس باشید.

کانکس

کانتین دست دوم و کار کرده دارای انواع مختلفی است از انواع آن می توان به : کانتینر معمولی ، کانتینر سقف باز ، بغل باز ، کانتینر فلت ، کانتینر یخچالدار ، کانتینر حرارتی ، کانتینر حمل مواد سوختنی و مایعات ، کانتینر تهویه دار و … اشاره کرد.

کانتینر دست دوم ارزان

برای خرید کانتینر باید به موارد زیادی توجه کرد و از این موارد می توان به سال تولید ، کشور تولید کننده ، شرکت سازنده ، سلامت ظاهری بدنه ، سلامت درب ها سلامت نوار دور درب ، سلامت تخته کف ، … اشاره کرد و تمامی این موارد در قیمت کانتینر اثر گذار بوده و قیمت آن بر اساس این موارد مشخص می شود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *